úterý 31. března 2015

Wishlist spring 2015

S příchodem jara přichází (teda aspoň u mě) i obnova šatníku. Přeci jen přichází nová sezóna, nové trendy a nové chutě :). Většinou si vždy něco usmyslím, ale než mám peníze, tak úplně zapomenu, co jsem to vlastně chtěla. Proto jsem se rozhodla sestavit si wishlist a dát na něj alespoň pár základních kousků, které bych si ráda pořídila. Bohužel/ bohudík se mi tam nevešlo všechno, ale já si řekla, že to stačí,protože půlku z toho si na konec stejně nekoupím a zůstane to jen mým zbožným přáním :D.


1. Bílé skinny jeans: celkově mám nejraději u jeansů skinny střih, takže to byla jasná volba. Taky už asi dýl než rok chci bílé kalhoty, ale zatím mi nebylo přáno. Koupila jsem si jedny přes internet, ale bohužel mi vůbec neseděly a v obchodech jsem zatím žádné co by se mi líbily nenašla. 

2. Černé skinny jeans: tak to je podobný případ jako ty bílé. Také už jsem jedny měla doma, ale musely pryč ze stejného důvodu jako ty první. Ano, je fakt, že jedny černé vlastně mám, ale ty mají koženkové pásy na bocích a to je zas trochu něco jiného :) (ne, nejsem magor :D).

3. Menší bílá kabelka: po bílé kabelce už nějakou tu dobu pokukuju, ale zatím jsem neobjevila nic, co by mě opravdu vzalo za srdce. Tahle na obrázku je fajn a určitě je v mém soukromém výběrovém řízení :).

4. Světlé, roztrhané boyfriend jeans: děsně moc se mi líbí roztrhané jeansy! Mám doma jedny klasického střihu a jedny boyfriendy, ale ty jsou tmavé. Ty klasické toho mají bohužel už dost za sebou, ale ještě jsou stále v pohodě. I když je fakt, že jsem v nich byla kdysi v obchodě a jedna stařenka se na ně koukala, jak kdyby to bylo dílo ďábla či co :D. Jo a to nemluvím o tom, že mi je babička chtěla zašít.. Já vím, je to starý fór, ale evidentně pravdivý.

5. Klasická bílá košile: jo, jsem poněkud barbar. Nemám ve skříni obyčejnou bílou košili. Loni jsem si jednu koupila (byla fakt super a skvěle mi seděla), ale když jsem pomáhala příteli se stěhováním, tak se někde ztratila :(. Letos tedy musím znovu na lov bílé košile.

6. Plastová kabelka O bag: tak tohle je přesně ten kousek, který asi zůstane jen na tom wishlistu. Vím, že spoustě z vás se asi nebude líbit, ale já si říkám, proč ne? Super tvar, barva a ty provazy.. No mě se rozhodně trefili do vkusu, ale vzhledem k té ceně a celkem malé využitelnosti... nevím, nevím...

7. Dlouhý cardigan: tak ten potřebuju fakt určitě! Nejraději bych nějaký průhledný, šifonový, ale zatím jsem u nás nic takového nikde neviděla. Už mám v hlavě kompletním outfit, ale budu si muset počkat. Třeba se do léta něco objeví.

8. Baby blue křivák: krásná barvička, která je tu už několikátou sezónu. Mám zatím 2 kožené bundy (hnědou a černou), ale myslím, že by to chtělo ještě trošku oživit nějakou pěknou barvičkou, jako je například právě baby blue. Navíc je jich teď všude docela velký výběr, takže bych neměla mít až tak velký problém ji sehnat.

Ufff... no je toho celkem dost (hlavně když to přepočítám na peníze :D), ale snad si aspoň něco z toho pořídím.

Co byste na jaro rádi zakoupili vy?

4 komentáře:

  1. Na jaro bych si taky chtěla pořídit boyfriendky a bílou košili, jsou to takový základní kousky, který vždycky využiješ a dají se kombinovat skoro se vším :). Pěkný článek :)).
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím :). A ještě bych k těm boyfriendům brala aspoň jedny nové lodičky :))

      Vymazat
  2. Právě jsem narazila na tvůj blog a projela jsem ho od začátku do konce. Je skvělý, moc se mi líbí, že tu mícháš takovou klasickou elegantní módu z konfekce s cvičením a zdravým životním stylem. Fakt palec nahoru, budu se ráda vracet. toni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji strašně moc. Ani nevíš, jak mě to potěšilo :)

      Vymazat