čtvrtek 19. března 2015

OOTD 19.3.

Ahoj všichni, dneska pro Vás mám už jarní outfit, který jsem měla v hlavě už dlouho a čekala jsem jen na počasí. Boyfriend jeans jsem hledala opravdu opravdu dlouho. Moc jsem je chtěla, ale pořád jsem nemohla najít nějaké, které by mi seděly. Nakonec jsem ale našla :). Dále jsou tu červené lodičky, do kterých jsem se zamilovala na první pohled, ale bohužel neměli moje číslo. Jenže já je chtěla a tak teď trpím v menším čísle. Ale dá se to zvládnout. Dalším kouskem, který mám moc ráda je tato "pytlová" kabelka. Je v neutrálních barvách, takže je univerzální a můžu ji nosit skoro ke všemu.

bag: asos.com, sweather: outlet Charlie, t- shirt: New Yorker, jeans: Terranova, heels: New Yorker, watches: MK, bracelets: z Řecka, necklace: Fossil, sunglasess: Gate



Jak si užíváte první jarní dny vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat