úterý 31. března 2015

New handbag: Steve Madden- Bessi

Přiznávám se, jsem shopaholik a nejvíc miluji kabelky. A taky jsem dost náročná při výběru. V létě minulý rok jsem si odkládala peníze s tím, že si koupím nějakou dražší kabelku (rozuměj kolem 2-4 tisíc). Když už jsem měla nějaké ty peníze našetřené, vyrazila jsem do obchodů. Strávila jsem tam snad víc jak půl dne a nic.. Obešla jsem vážně úplně všechno a koukala i po kožených kabelkách, ale buď se mi nelíbila barva nebo tvar či detaily na tašce. Po tomhle zjištění jsem nakvašeně odešla domů s kabelkou za pár kaček z F&F (vážně jsem nějakou potřebovala a když už jsem v těch obchodech byla...).
Dlouho mi trvalo, než mi docvaklo, že bych se mohla podívat do nějakých e-shopů. A světe div se! Tam se dají najít i kousky, které se mi opravdu líbí a nestojí můj měsíční příjem. Mezi mé oblíbené patří určitě Asos a taky Zoot, ze kterého jsem ovšem poprvé objednávala až teď. Chodím se tam koukat často, ale vždycky než mám na vybranou věc peníze, tak se vyprodá :D (asi osud či co). Tentokrát to ale bylo jiné. Našla jsem na Zootu kabelku, která se mi líbila na první pohled. Je to taška od Steva Maddena a musím se přiznat, že jeho kabelky mi učarovaly a hned si mě získaly. Navíc jsem si tohoto návrháře ještě vygooglila a je to fakt zajímavá osoba. Pokud by někoho z vás taky zaujal, tak TADY je o něm krátké video ;).
Věci od něj nosí například Rihana, Selena Gomez a dokonce i sestry Olsenovy, což je pro mě fakt zárukou kvality a stylu.
Já jsem si vybrala model Bessi v hnědé barvě. Měli ji i v černé, ale tu jsem bohužel propásla :((. No na konec mi to asi až tak moc nevadí, protože i ta hnědá je super a velkou černou kabelku do školy už stejně mám.
Z každé strany je Bessi jiná. Z jedné hladká a naspodu má logo, které je vyryté na zlaté destičce. Z druhé strany má geometrické tvary, které materiálem připomínají broušenou kůži (opravdu jen připomínají, protože kabelka je ze syntetiky).
Co se mi na ní líbí jsou určitě zlaté detaily, které já mám moc ráda (no, jsem trochu taková straka :)). Taky je fajn, že má popruh a můžete ji tak nosit i crossbody, což byl jeden z požadavků, který jsem při hledání nového kousku měla.
Jediná věc, která mě trochu mrzí, že kabelka došla bez dustbagu, ale to už je jen detail.








Kde nakupujete vy? Chodíte raději do kamenných obchodů nebo si dopřáváte i nákupy přes internet?



4 komentáře:

  1. Ahoj, pěkný článek :) Stala jsem se Tvojí novou čtenářkou a ráda bych Tě pozvala i na svůj blog. Pokud se Ti bude líbit, doufám, že se i Ty staneš moji čtenářkou! :)
    Přeji pěkné velikonoční svátky,s pozdravem
    Nina
    http://newayofashion.blogspot.cz/
    https://www.facebook.com/newayofashion?ref=bookmarks
    https://instagram.com/ninawagnerova/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky moc :). Máš opravdu zajímavý blog a líbí se mi i Tvá práce, takže díky za tip ;)

      Vymazat
  2. a co je to ten dustbag Kikuš? ale tož pěkná fakt pěkná =D =D Makyna (se podepíšu když teda nemám ten svůj blog abych tu mohla dát i obrázek... )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je takový ochranný pytel/vak, do kterého se dávají kabelky a nebo třeba i boty ;)

      Vymazat