sobota 21. března 2015

New IN

Zdravím všechny! Je tu jaro! Venku je krásně, celý týden mě budí ranní jekot ptáků (bez toho bych se i obešla..) a konečně je teplo! S jarem vždy přichází nový život, obnova a tak. Proto jsem nezahálela a zahájila obnovu šatníku. Vyrazila jsem na nákupy a něco málo nových věcí se mi nashromáždilo, tak jsem se rozhodla, že se s vámi podělím. Taky mi přišlo pár věcí z e-bay či aliepressu, takže jsem to nafotila :). Ale už dost keců a hurá na to!

Tohle jsou objednané cetky z ebaye a aliexpressu. Už moc nevím co je z kterého webu, protože na obojím se dá vše najít. Modrý náhrdelník mě stál kolem 50 Kč a zlatý tuším kolem 35 Kč. Ceny jsou přibližné, protože kurz dolaru se pořád pohybuje :)

Jeden pár zelených náušnic, které moc nevím kam budu nosit, ale prostě se mi líbily :). Navíc stály kolem 30 Kč. No nekup to! Ty zbylé 3 kousky jsou také na ucho, ale jsou jen na připnutí na vrchní část ucha. Moc se mi to líbí, ale vydržím s tím max půl dne a pak mě to začne pořádně tlačit. Každopádně to bude super do boho outfitu.

No tak tyhle cípaté šaty z ebaye.... na fotce vypadaly trošku jinak, ale to by nebyl až takový problém. Horší je, že jsou mi prostě krátké... Když se ohnu, tak mi poněkud leze pozadí, což není úplně mým záměrem, že jo. No tak buď koupím nějaké nenápadné černé shortky nebo budou jen na doma (tam to všichni přežijou :D).

Teď už jsme se dostaly k těm nejnovějším úlovkům, které jsem kupovala klasicky v obchodě. Jako první je tu tohle sako/ cardigan, který je na mé poměry trošku dražší než jsem zvyklá, ale byla to vážně láska na první obléknutí. Už jen ta barva se mi moc líbila (ano, miluju korálovou) a když jsem si ho dala na sebe... no už jsem ho tam nemohla nechat. Nadechla jsem se a šla k pokladně v F&F zaplatit 899 Kč.


Tohle je takový trošku retro kousek, ale není rozkošná? Já myslím, že je. Má krásnou pomněnkovou barvu a je moc příjemná. Myslím, že na jaro i léto bude super. Zakoupila jsem ji v New Yorkru za 349 Kč.

Na fotce to nevypadá nic moc, ale v reálu jsou vážně lepší! Jsou to široké kalhoty, o kterých jsem se zmiňovala ve článku o trendech na letošní jaro. Pamatuju si, že takové nosila moje mamka, když jsem byla malá :D No říká se, že móda se opakuje a kousky se vrací. Asi na tom něco bude. Nevím jak moc je unosím, ale pár outfitů už v hlavě mám :). Zakoupeno v Gate za 298 Kč.

:D :D :D Tohle tričko mě dostalo. Vidíte ty koblihy? Nejsou jak ze Simpsonů? JSOU! A právě to rozhodlo. Miluji Simpsony a miluji jednoduchá trička s nápisy. Navíc za tu cenu.... Koupeno v Gate za 148 Kč.

Milí zlatí boubelatí, to je dneska tak nějak všechno. Jak oslavujete příchod jara vy? Už jste byli koukat po jarních kouscích v obchodech?

Žádné komentáře:

Okomentovat