středa 25. března 2015

I love coral red!

Ano, miluji korálovou červenou. Ani nevím proč, ale tahle barva mě něčím přitahuje (taky se mi zdá, že mi sluší :)). Navíc vždy, když si tuto barvu obleču, rozzáří se tím celý outfit. Není proto divu, že tohle sako/ cardigan z F&F mi jednoduše učarovalo. Navíc v úterý krásně svítilo sluníčko, tak jsem venku zářila spolu s ním :D. Musím říct, že jsem se cítila skvěle.
Jediným kazem na kráse byly moje bolavé nohy. Rozhodla jsem se, že si zkusím vzít nové lodičky na celý den, abych zjistila, jaké vůbec jsou a co na to moje noha. No, nebylo to nejhorší, ale odpoledne když jsem šla ze školy na vlak jsem byla ráda, že jsem měla s sebou baleríny na přezutí. Ani mě nijak extra nebolela chodidla, ale spíše mě tlačily prsty ve špičce. Až si ale nohy trochu odpočinou, určitě si je zase vezmi, protože mi je dost lidí chválilo a to přece potěší, ne?

blazer: F&F, t-shirt: Cropp town, jeans: New Yorker, handbag: River Island, shoes: botovo.cz, watches: MK, necklace: aliexpress.com, earrings: Gate, bracelets: Orsay, Gate, sunglasses: New Yorker


Když jsem viděla tohle tričko, málem jsem padla :D. Asi jsem nikdy nenosila nic, co by mě tak vystihovalo. Nevím jak to dělám, ale i mezi stovkou chlapů si vyberu toho největšího pitomce nebo grázla :D. Ale už na sobě a svém instinktu pracuju ;)

Jakou barvu máte rádi vy?

6 komentářů:

  1. ta taska je skvela;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) mám ji moc ráda a hlavně ji tady nemá hromada dalších lidí :))

      Vymazat
  2. Páči sa mi outfit :) super slnečné okuliare
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). No za 30 Kč jsem je tam prostě nemohla nechat ;)

      Vymazat
  3. Super článok! Páči sa mi hlavne kabelka a lodičky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Lodičky jsou super, akorát jsem si objednala špatné číslo, tak je musím vystýlat 2 vložkama do bot :-D. Ale aspoň jsou pohodlnější :)

      Vymazat