úterý 24. března 2015

Blue accent

I když už se jaro začíná projevovat stále víc, pořád je ještě některé dny pěkná kosa. Právě takový den byl u nás v neděli a proto jsem se raději oblékla do něčeho teplejšího (jedny antibiotika přece stačí; taky nemusím mít všechno :)). Vytáhla jsem ze skříně svetrový cardigan s "koženými" rukávy a na něj jsem si oblékla ještě kožešinovou vestu, kterou jsem ulovila na e-bayi za celkem směšnou částku. Musím se přiznat, že jsem se trošku obávala jak bude vesta vypadat a jestli to náhodou nebude nějaký hnus-kus. Když mi ale balíček přišel a já ho otevřela, byla jsem velmi příjemně překvapená. Mně osobně se vesta moc líbí a vypadá opravdu hezky. Jediným problémem je velikost... Sice mi není malá, ale je to tak tak. Na to, že jsem si objednala velikost XXL (normálně mám spíše M) je mi opravdu tak akorát. Ale to už je riziko objednávání z podobných serverů :).
A protože je celý outfit černý, rozhodla jsem se ho "oživit" modrou kabelkou, kterou jsem hledala pěkně dlouho. Věděla jsem, že chci elektricky (nebo královsky) modrou kabelku, ale nebyla jsem si schopná vybrat co se tvaru týče. Na kabelky jsem svým způsobem hrozně náročná a hned tak nějaká mě za srdce nechytne. Pokud už si mám nějakou koupit, musí to být láska na první pohled, což tahle byla. Brouzdala jsem po FB a najednou na mě vykoukla reklama s touhle kabelkou od LYDC. A navíc byla ve slevě! No to byl prostě osud :)).

vest: e-bay.com, cardigan: New Yorker, necklace: dárek od kamarádky, belt: Camaieu, handbag: LYDC, jeans: Gate, shoes: e-bay.com, watches: MK, earrings: Gate, bracelet: po babičce :), ring: Orsay




Co v chladnější dny nosíte vy? Už jste definitivně zavrhli zimní oblečení?

3 komentáře: