sobota 14. března 2015

OOTD 14.3.

Ahoj, konečně je sobota a další týden za námi. No, v podstatě to docela utíká, ne? Přes týden jsem nebylo vůbec doma, takže jsem nemohla nafotit žádný outfit, takže proto ta delší pauza. Vlastně jsem něco chtěla fotit v úterý, ale nemohla jsem najít foťák XD.
V dnešním outfitu jsou hlavním prvkem maxi šaty, které mám moc ráda (musím si jich koupit víc :)). Někdy ráda ukazuji nohy, ale přeci jen delší sukně je pohodlnější. Myslím si, že tohle je prvek, který se dá nosit i v chladnějším počasí, pokud ho správně dokombinujete a navrstvíte.
Další oblíbenou věcí, kterou můžete na fotkách vidět, je červená rtěnka, kterou nosím téměř denně. Ne vždy se mi ovšem hodí k celkovému vzhledu, tak ji někdy vyměním, ale vždy nějakou rtěnku mám ;).

hat: Sinsay, jacket: Kenvelo, sweatshirt: Reserved, dress: New Yorker, bag: Bazar, sunglasses: RayBan, rings: H&M, earrings: Gate, shoes: CCC



Máte také rádi rtěnky, nebo jste jim nepřišli na chuť?

2 komentáře:

  1. Mně na rtěnkách hrozně vadí, že mi vydrží vždy jen chvilinku :D

    OdpovědětVymazat
  2. No to jo. Ale tahle je právě úplně super a vydrží i půl dne. Když jsem nejedla, tak i celý den :)

    OdpovědětVymazat