pondělí 30. března 2015

OOTD: I love Greece!

Jak jste si možná někteří stihli všimnout, tak lehce nestíhám. Ve škole se to začíná trošku kupit, takže jsem se musela soustředit na referáty a seminárky, kvůli čemuž mi moc nezbýval čas, abych přemýšlela o nových článcích. Dneska jsem si ale dala trošku oddech a nafotila pro vás aspoň jeden outfit. Hlavním prvkem jsou pruhované kalhoty, které mi kámoška přivezla z Řecka a musím říct, že když je nosím tady v ČR, tak na mě lidi docela koukají... Ale na to už jsem si v podstatě i zvykla. Ty kalhoty jsou super a navíc se v nich i dobře cítím, což je asi to hlavní. Jsou ideální na tohle "přechodné období", protože jsou docela tenké.
Mezi doplňky jsem taky zařadila hodinky, které mi nedávno přišly. Líbí se mi jednoduchý styl Daniel Wellington hodinek, ale opravdu se mi za ně nechce dávat tolik peněz. Ano, mám i dražší hodinky, ale ty jsou opravdu bytelné a určitě vydrží. Rozhodla jsem se tedy, že si tentokrát místo značkových hodinek objednám v podstatě stejný styl, ale bez značky... Možná mě za to někteří ukamenují, ale zatím nejsem milionář a musím se pečlivě rozhodovat, do čeho peníze investovat.

jacket: vinted.cz, t-shirt: New Yorker, handbag: Reserved, trousers: z Řecka, shoes: Converse, bracelets: Sinsay+ Řecko, earrings: Gate, necklace: e-bay.com, watches:aliexpress.com, sunglasses: Gate



Máte nějakou oblíbenou zemi, která vás třeba i inspiruje v oblékání?


2 komentáře:

  1. Super outfit, líbí se mi a naprosto souhlasím s tím, že nejsme milionáři abychom měli každý týden nové hodinky za xy korun když si můžu pořídit skoro stejné, pěkné na ebay za pár kaček:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). Jsem ráda, že se najde někdo se stejným názorem ;)

      Vymazat