pondělí 23. března 2015

V dubnu zhubnu

V dubnu zhubnu, říká se... A já říkám, proč ne? Téma hubnutí mě provází snad celý můj vysokoškolský život. Pořád přibírám a hubnu a pak zase přibírám a hubnu... Celkem otrava.
Vzhledem k tomu, že jsem celé dny ve škole a nemám ani pauzu na oběd a vlastně ani na snídani, tak je moje tělo dost naštvané. Často jsem za celý den tak utahaná, že jsem ráda, když večer trefím do postele. A nějaké chystání jídla na další den nebo dokonce vaření? Tak to už vůbec nezvládám. No a díky těmto fázím vždycky přiberu. Je mi fuk co jím, hlavně když je to rychle. Ale pak nastane čas, kdy už mě to začne fakt štvát a jdu do sebe! Více zdravého jídla a více pohybu. A taková fáze nastává právě teď!
Proč vám o tom píšu? Tak hlavně protože můžu a chci :-D  a taky proto, že se třeba najdou i další lidé, co jsou na tom podobně. Jo a taky se chci trochu namotivovat. A abych nakopla i některé z vás, mám tu pár motivačních obrázků :).












Jak jste na tom s pohybem a zdravým jídlem vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat