neděle 8. března 2015

OOTD 8.3.

Ahoj, další týden je za námi. Zdá se mi, že to nějak moc rychle utíká... Ani nevím, jak se to stalo, ale už mám za sebou čtvrt semestru. To je docela děsivé. Sice se těším na prázdniny, ale před nimi je ještě zkouškové, což mě prostě děsí.
Každopádně venku se nám pomalu ale jistě otepluje, což je báječné! Proto jsem už tenhle týden vytáhla koženou bundu, což jak se ukázalo, nebyla úplně nejlepší volba. I když venku svítí sluníčko, není ještě teplo :(. No ale co už. Přežila jsem to a myslím, že i ve zdraví :)

jacket: Kenvelo, bag: House, scarf: Sinsay, sweatshirt: Reserved, jeans: Terranova, shoes: CCC, watches: MK, necklace: ebay.com, rings: H&M, Tally Weijl, bracelet: dárek od kamarádky



A jak se daří vám odhadovat počasí? Jste na to líp než já?

Žádné komentáře:

Okomentovat