pondělí 27. dubna 2015

I just want to be wonderful

Zdravím vás všechny po docela dlouhé době. Vím, že jsem říkala, že se pokusím články přidávat, i když jsem byla mimo domov, ale bohužel mi to technika a čas nedovolily. Protože jsem celé dny chodila po kopcích, lesích a horách, tak mi bohužel nezbývalo moc energie, abych ze sebe něco kloudného vypravila. Teď už jsem ale zpět a tak se můžete zase těšit na nové články, což vás nepochybně těší :D.
Toliko na úvod a nyní se (podle mého skromného názoru) můžeme přesunout k dnešnímu outfitu. Asi každý člověk na světě má nějaký idol či oblíbenou osobnost. Já jich mám hned několik, ale tou nej nej nej je asi Marilyn Monroe. Byla naprosto krásná, neodolatelná a bláznivá (bohužel pro ni až moc :/)... Takže když obchod Mohito začal prodávat kolekci věnovanou právě jí, byla jsem nadšená. Bohužel mě ze začátku poněkud odradila cena, ale slevy to zachránily. Když už byla tahle kolekce ve slevě, měla jsem poněkud problém se střihem triček i mikin (nevím proč, ale trička v Mohitu mi z nějakého důvodu skoro nikdy nesedí). Díky bohu jsem si na konec ale stejně aspoň jeden kus vybrala. Je to tohle černé tričko s mojí snad nejoblíbenější fotkou Marilyn. Podle mě vypadá přesně jako onen "anděl s ďáblem v těle" (to celkem podtrhuje i to, že na tomto focení byla prý docela opilá). Sice tenhle kousek nenosím moc často, ale jsem ráda, že jej mám v šatníku :).

t-shirt: Mohito, jeans: New Yorker, shoes: Humanic, handbag: jej.sk, necklace: e-bay.com, bracelets: z Řecka, watches: MK





Máte vy nějaký idol či oblíbenou osobnost?

1 komentář:

  1. Tričko Marilyn ti závidím <3 Ja som práve dostala na narodeniny Marilyn Monroe knihu, tak som zvedavá aká bude <3 Teším sa na ňu!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat