sobota 11. dubna 2015

Neon and plastic

Dneska pro vás mám kombinaci ještě z týdne. Poprvé v tomto roce jsem zase oblékla oblíbený cami top, který v létě nosím skoro pořád. Momentálně mám 3, takže budu muset určitě ještě nějaké dokoupit. Navíc tenhle je už trošku raněný, protože mamka ho hodila s něčím divným do pračky a krajka na dekoltu se zaprala do modra, což vypadá... no dost zvláštně.
Taky jsem po nějaké době vytáhla svoji neonovou kabelku. Je mi jasné, že většině lidí se asi moc líbit nebude, ale já jsem si řekla proč ne? Nemyslím si, že bych byla zatížená na extravagantní kousky, ale sem tam je fajn mít něco na oživení. K této koupi mě vlastně inspirovala moje kamarádka, od které jsem dostala ty neonově žluté náušnice. I když neon už není žádná topka v trendech, tak sem tam tyto kousky ráda provětrám.

cardigan: New Yorker, cami top: New Yorker, handbag: e-bay.com, jeans: Terranova, shoes: Humanic, sunglasses: Gate, earrings: Gate, watches: MK, bracelet: dárek, necklace: Fossil



Máte nějaké neonové kousky ve svém šatníku? Nosíte je ještě?

Žádné komentáře:

Okomentovat