pátek 17. dubna 2015

Food inspiration

Skoro 3 dny bez internetu! Byla to hrůza! Neee dělám si srandu. Moc příjemné to sice nebylo, ale přežít se to stejně dalo. Bohužel jsem kvůli tomu nemohla přidat žádný článek, což mě štvalo asi nejvíc. Vždycky mě totiž něco napadne (spíš mě něco osvítí :D :D) a musím to hned napsat, jinak to totiž zapomenu. Poslední dobou mám dojem, že kdybych neměla přidělanou hlavu k tělu krkem, tak někde zapomenu i ji. Tak třeba teď jsem byla ve městě na poště a nechala auto na parkovišti. Normální věc, že ano... Jenže když jsem zase přišla k autu, nemohla jsem najít klíče. Hned jsem se tedy lekla, že zůstaly na poště, a proto jsem nakročila tím směrem. Vůbec nevím proč, ale nějak mě ještě napadlo, co kdybych ty klíče nechala v autě... Tuhle možnost jsem ovšem hned zavrhla, protože tak pitomá přece nejsem, že jo. Ale i tak mi to nedala a jak jsem šla kolem dveří směr pošta, zatáhla jsem za otvírání. A? Teď se držte! Auto otevřené a klíče v zapalování :D. Ještě že moje auto už vypadá jako hromada šrotu (ale děsně miloučkého šrotíču :D) a nikdo ho tím pádem evidentně nechtěl... 
No toliko k mému zapomínání a co pro vás mám dneska? Protože jsem se kasala, jak začnu žít zdravě a hodím nějaká ta kila dolů, vyfotila jsem pro vás pár svých jídel, abyste věděli, že fakt nekecám! Jo a taky jsem si koupila novou láhev na vodu, se kterou se prostě musím pochlubil. Není super?


Moje nová láhev na vodu, kterou totálně zbožňuji!!!!

Snídaně: jogurt, banán, ořechy, ovesná štangle podle B

Snídaně: jednou za čas se rozhodnu pro slanou snídani a takhle to pak třeba vypadá... paleo muffin podle Beautygloss, tuňák, okurka

Snídaně: ovesná kaše, hrozny, lísko-oříšková pěna od Šmakouna, která je naprosto nejvíc mňam!!!!

Ehmmm ano, tohle není zrovna fit, ale když byly ty Velikonoce. A navíc zase začal můj milovaný seriál Games of thrones a tohle vypadá jako malá dračí vejce :D neee nejsem blázen

Snídaně: ovesná kaše, kiwi, čokoládová dračí vajíčka

Oběd: já moc nemám ráda ryby, ale někdy na ně dostanu chuť. No a takhle to pak dopadá. Pečený pstruh a zeleninová směs.

Večeře: Jakmile přijde jaro a teplo, začnu mít chuť na saláty. A pokud je v nich i nějaký sýr, tak to je potom něco pro mě. Salát s mozzarelou, rajčaty a balsamicem + opečená houska.

Svačina: odtučněný tvaroh, ořechy, javorový sirup, pomeranč

Tak to by pro dnešek myslím stačilo. Vím, že nejvíc fotím snídaně, ale to je podle mě nejvíc fotogenické jídlo (teda aspoň z toho, co jím). Každopádně pokusím (podtrhuji pokusím) se to napravit a ukázat vám příště i jiná jídla dne.
Co nejraději snídáte vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat