pondělí 13. dubna 2015

White jeans

Taky tak nesnášíte pondělky? Já děsně... Nikdy se mi nic nechce a nejhorší je to vstávání. Už aby byl zase víkend. Ale aby pondělí nebylo zas tak děsivé, tak jsem si konečně zašla koupit vytoužené bílé jeansy. Už jsem je měla vyhlídnuté v New Yorkerku, ale když jsem tam dneska přišla, nemohla jsem je najít (zákeřné pondělí!!!!). Díky bohu byla jen přeskládaná prodejna a já je (skoro při odchodu) našla. A protože jsem s nimi už dávno měla vymyšlený outfit, tak tady je.
Zapojila jsem do něj i nový svetr a náhrdelník, který je prostě skvělý! Bohužel svetr je trochu kousací, což mě docela štve, ale po té, co jsem ho dala na několik hodin do mrazáku se celkem uklidnil. Tak uvidím, co s ním bude dát. Ještě jsem ho neměla delší dobu na sobě, takže nemůžu vynést rozsudek.

sweater: New Yorker, shirt: Reserved, jeans: New Yorker, handbag: River Island, heels: botovo.cz, necklace: e-bay.com, bracelets: e-bay.com, watches: MK, earrings: dárek, sunglasses: New Yorker



Jak zvládáte pondělky vy?

2 komentáře: