neděle 12. dubna 2015

New in

Vzhledem k tomu, že je semestr v plném proudu a tím pádem toho  mám ještě víc než hromadu, mám tu pro vás alespoň kratší článek o nějakých novinkách, které mi přišly. Nebude toho moc, ale zase si myslím, že pokud někdo budete chtít objednávat z aliexpress.com či z e-bay.com, tak reálné fotky přijdou vhod. 


V postu I love Greece jste si mohli všimnout mých nových hodinek. A protože se dá pásek u nich měnit, tak jsem si prostě musela objednat alespoň jeden další. Zvolila jsem tento s růžovým pruhem, protože mám růžovou moc ráda (zajímavé, že co se oblečení týče, mám jen 3 růžové kousky...). Na ruce to vypadá vážně moc hezky a na léto to bude super! Koupeno na aliexpress.com za zhruba 40 Kč.


Tak tenhle náhrdelník jsem obdivovala na nejedné bloggerce. Je fakt, že jsem nějakou chvíli váhala než jsem jej objednala, ale na konec nešlo jinak. A musím říct, že jsem za to fakt ráda, protože v reálu vypadá ještě mnohem líp než na fotkách (radši nebudu řešit, že když ho viděla mamka, tak prohlásila, že vypadá jak kus lustru :D). Mají ho v několika barvách (šedá, černá, broskvová, modrá), ale já vybrala tuhle šedou, protože mi přijde taková neutrální. Koupeno na e-bay.com za 117 Kč.


Tak tenhle náhrdelník jsem objednávala už poměrně dávno, ale někde se asi trochu zasekl. Jak už jsem psala v článcích věnovaných trendům (tady a tady), tak mě celkem dost zaujal gypsy a boho styl. No a proto tenhle náhrdelník. Už mám i vymyšlený outfit, jen potřebuji něco málo dokoupit a vyzkoušet (ono to v mé hlavě někdy vypadá super, ale když si to pak oblíknu nebo si to naskládám na zem či na postel, už to tak super není :/). Koupila jsem ho na aliexpress.com zhruba za 100 Kč.


A tady je můj poslední, trošku podivuhodný, přírůstek. Je to rolák z vlny (nééé mně přece vlna vůbec nekouše...), který jsem našla v New Yorkru za nějakých 90 Kč. No svetr za takové prachy! Přece jsem ho tam nemohla nechat. Co se mi na něm líbí je, že je kratší. Musím říct, že se mi zdá, že v něm vypadám trošku hubenější :D. Jinak s tímto svetrem už mám také vymyšlenou kombinaci, takže se můžete brzo těšit. Jediné co mě trošku štve, že na té zemi vypadá jako kus hadru :/.

Jak často nakupujete vy? Utrácíte rádi nebo jste spíše spořivý typ?

Žádné komentáře:

Okomentovat