pátek 1. května 2015

Blue flowers

Mládí je skvělá doba na experimenty (ehm, držme se jen těch módních prosím :D). A protože si myslím, že jsem stále ještě ve věku, kdy se označuji za mladou, tak ráda zkouším různé kombinace a míchám různé styly. Není to nic nového, ale v naší docela konzervativní společnosti se nějaké odvážnější věci moc nevidí. Na to, že žiji v celkem velkém městě se na mě často lidi divně koukají, protože někdy prostě vybočuji z řady (bohužel k tomu stačí jedny moje roztrhané jeansy...). Mně je to ale celkem jedno a pokud mně nekritizuje někdo, koho si vážím, tak je mi to celkem fuk (navíc z konstruktivní kritiky se i ráda poučím).
V dnešním outfitu můžete tedy vidět oversize mikinu a jarní jemnou sukni. Je fakt, že sukně moc nenosím, ale takhle se mi vážně zalíbila. Je moc příjemná a má hezkou barvu i tvar. Snažila jsem se ji tedy nakombinovat s velmi ležérními kousky a chtěla tak docílit jakého street stylu, k čemuž mi dopomohl i můj oblíbený batoh. Doplňky jsem pak volila už jen jemné, protože oblečení samo o sobě je, podle mého skromného názoru, docela výrazné (i když bych si uměla ještě představit nějaký výrazný náhrdelník).

sweatshirt: Reserved, skirt: New Yorker, bag: House, shoes: Converse, sunglasses: Gate, watches: aliexpress.com, necklace: Fossil, bracelet: po babičce. earrings: Gate



A co vy, experimentujete rádi nebo se spíše držíte zajetých kolejí?

1 komentář:

  1. Hezký batůžek :)
    Co se týče experimentování s oblečenim, jsem vždy v prvni řadě, miluji to :D a na ty kritické pohledy už jsem si zvykla :D

    OdpovědětVymazat