sobota 18. dubna 2015

Cvičeníčko cvičení... a trocha motivace




Včera jsem konečně byla u ortopeda. Čekala jsem na to pěkně dlouho (tuším, že od prosince) a fakt jsem to už chtěla mít za sebou. A proč? No hlavně kvůli tomu, že jsem nemohla moc cvičit, což mi zrovna nepřidávalo. Vzhledem k dlouholetým problémům s kolene se mi začaly křivit záda a taky mě často bolely kyčle. Stačilo mi 10 minut posilovat břicho a 2 dny jsem pak trpěla jako kůň (bohužel ne kvůli svalům na břiše :/). Taky jsem mívala velké bolesti po běhání a po spoustě dalšího cvičení.
Strašně dlouho jsem se tomu vyhýbala, ale teď už to prostě nešlo... A musím říct, že jsem fakt ráda, že jsem tam šla. Doktor mě celou prohlédl a oznámil mi, že mám zablokovanou půlku těla, takže budu chodit na rehabilitace. Taky jsme se bavili o cvičení a prošel se mnou cviky, které jsou pro mě a moje klouby dobré. Celkem mě to vše potěšilo, protože jsou to v podstatě cviky, které do svých videí zahrnuje moje oblíbená Jillian Michaels. Z čeho jsem ale naopak nadšená nebyla, je to, že mi zakázal běhat dýl jak 10 minut. Konečně jsem se naučila běhat a teď už nemůžu... Ale je fakt, že za tu bolest mi to nestojí.
Takže co teď? Dneska jsem odhopsala Killer buns and thighs, což je moje asi nejmíň oblíbené video. Ani vám nevím proč, ale přijde mi, že se to děsně táhne! Každopádně o to víc mám ze sebe lepší pocit, když docvičím. A o to tu přece jde, ne? Taky si při tomto cvičení pořád opakuji, že když mám malá prsa, musím mít aspoň hezký a pevný zadek :D.

Protože Jillian má vždycky pravdu!!! :D










dokonalé nohy :))




Tak jak se říká: "Hurá do toho a půl je hotovo!" (joo tohle na mě sedí... pro mě je vždycky nejhorší se k něčemu dokopat :/).

Co právě cvičíte vy? 



Žádné komentáře:

Okomentovat