úterý 7. dubna 2015

Garden on me

Nevím jak vy, ale já si o Velikonocích neodpočinula vůbec! Jsem mrtvá. Pořád jsem jen seděla nad hromadou knížek a psala jednu seminárku za druhou (a to mi jich aspoň 6 ještě zbývá, já už neeeechciiiiiii :(((((((((((). Mám z toho hlavu jak balón a ani nebylo moc času na blog. Každopádně jsem se samozřejmě každý den koukala co se děje a jestli vůbec něco. No a musím říct, že jste prostě úžasní! Včera vás tu bylo přes 200!!! To snad ani není možné! Jsem moc ráda za každou návštěvu a každý komentář. Jsem si totiž vědoma toho, že jsou lepší dny, ale i horší, takže i ty kritické komentáře jsou k dobru (třeba si někdy nechám poradit ;)). No, prostě jste mi udělali fakt velikou radost :).
Teď něco málo k dnešnímu outfitu. Zdá se mi, že celkem vystihuje tohle počasí. Kytky se už sice vší silou derou na povrch, ale počasí je pořád šedé a studené... Taky tu má premiéru moje nová láska, kabelka od Steva Maddena. Od první chvíle jsem si ji oblíbila a musím říct, že do školy je prostě skvělá. Už si můžu vzít víc věcí než jen sešit a propisku :D. K tašce jsem doladila (já vím, že to není pravidlo, ale někdy to dělám) i boty. Ty stojí též za zmínku, protože jsou kožené a stály jen 100 Kč :D (z takových nákupů mám vždy největší radost). Je to značka Marco Tozzi a ulovila jsem je na vinted.cz, kde je slečna prodávala za tuhle směšnou částku. No nekup to!

cardigan: Charlie outlet, t-shirt: Benetton, jeans: vinted.cz, shoes: vinted.cz/ Marco Tozzi, handbag: Steve Madden, sunglasses: New Yorker, necklace: e-bay.com, bracelet: Gate, watches: MK, earrings: Gate, lipstick: Miss sporty



Ulovili jste někdy taky něco za naprostý zlomek původní ceny? Pokud ano, tak co?

8 komentářů:

  1. To je krásná návštěvnost, jen tak dál!:) ty boty se mi lbí! a děkuju za komentář, potěšil :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jednou ulovila v New Yorkeru krásný kalhoty jen za 120 Kč a doteď z nich mám radost :D. Hodinky a náušnice jsou moc pěkný :)
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Já se tam teď taky chystám na kalhoty, tak třeba bude nějaká akce :)

      Vymazat
    2. Tak to je super! Já se tam teď taky chystám na kalhoty, tak třeba bude nějaká akce :)

      Vymazat