neděle 19. dubna 2015

Mint sweater

Nevím, jestli jsem se už někdy zmínila, ale mám moc ráda mentolovou barvu, protože si myslím, že mi tak nějak sluší. Nemám sice moc věcí v tomhle odstínu, ale i to málo se snad počítá (nejsem žvýkačka, tak nemusím být celá mentolová a svěží :)). A jak už jsem psala ve článku věnovaném novým trendům, tak se mi líbí i odkrytá ramena a boho styl. Takže když jsem na e-shopu bechick.com uviděla tenhle svetřík, řekla jsem si do něj půjdu. Vzhledem k tomu, že je pletený z dost zvláštního umělého materiálu, tak v něm rozhodně ní horko, ale ani zima, takže na jaro a léto bude akorát. Bylo pro mě trošku těžké vymyslet, co budu nosit pod ním, ale nakonec jsem to vyřešila zcela jednoduše, jednobarevným tílkem.
Taky jsem do tohoto outfitu po dlooooooouhé době vytáhla pár svých stříbrných doplňků, kterých mám fakt minimum. Co jsem na vysoké, nějak jsem si navykla na zlatou barvu a celkem mi to vyhovuje. Ale je fakt, že někdy by to na malinkou chviličku chtělo změnu. Už několikrát jsem si říkala, že si pořídím nějaké stříbrné šperky, ale nakonec jsem vždycky skončila u zlatých. Nevím.. Asi nějaká deformace. Tak třeba se časem polepším :). Hlavně že je důvod k nakupování :D.

sweater: bechick.com, jeans: New Yorker, handbag: Reserved, shoes: botovo.cz, bracelet: z výletu do Ruska, ring: C&A, earrings: Gate, necklace: nemám tušení :)



Žádné komentáře:

Okomentovat