středa 16. prosince 2015

Winter time

Huráá! Konečně jsem zase zpátky doma a dostala jsem se k foťáku a internetu. Byl to celkem boj. Hlavně ta cesta. Samozřejmě jsme se zasekli asi na 2 hodiny na hranicích, protože nějaký chytrák z autobusu se zhulil a ještě tu trávu převážel. Nevím jestli si myslel, že ti celníci jsou slepí a nic necítí, ale každopádně mu to prostě jen tak neprošlo. Taky se k nám v Srbsku přidal blázen, kterého nám do autobusu posadilo místní české velvyslanectví, takže jsme pořádný kus cesty poslouchali, jak nenávidí Němce, Čechy a jak byl 8 let na psychiatrii v Německu... Opravdu to byla výživná cesta. Jsem zvědavá, co mě čeká na cestě zpět do Sofie...



Teď už ale k dnešnímu tématu. už nějakou dobu je venku pěkná kosa a to znamená, že moje pokožka je totálně vysušená! Ale totálně... Přijdu si jako rozinka. A celkem se mi to nelíbí (komu by taky jo :)). Dneska vám tedy představím pár produktů, bez kterých se v zimě opravdu neobejdu.


Wow! Krémy! Tak tohle určitě nikdo z vás nečekal, co? :D No je to klasika. Bez krému na ruce opravdu nevycházím z domu. Tenhle stříbrný jsem si pořídila v Manufaktuře a je to krém na ruce se solí z Mrtvého moře. Celoživotně mám opravdu velký problém se suchou pokožkou a ruky mám v zimě opravdu otřesné. Bohužel mi jen tak něco nepomůže, takže neustále hledám nějaký krém, který by můj problém vyřešil. Tento "solný" není špatný, neutrálně voní, je ho celkem dost, ale... Nevím no. Prostě mi to zas úplně extra ruce nehydratuje. Nevím, jestli neumím krémy používat nebo co, ale sotva si ruce namažu, krém se hned vsákne a je to jak kdybych nic neudělala. No a tak pořád mažu a mažu dokola...
Druhým krémem je krém na nohy, který jsem kupovala tuším ještě v létě. Není to taky bůhví co, co se hydratace týče, ale jinak se fakt super. Nádherně voní a chladí. Takže pokud jste někdo celý den na nohách a večer máte pocit, že už ani na záchod nedojdete, zkuste tento krém. Na bolavé a unavené nohy je výborný a vaše nohy vám za to určitě poděkují. Co mně na něm trošičku vadí je konzistence, protože je dost tekutý, takže bacha až ho budete dostávat ven..


A teď něco, bez čeho nežiju ani doma ani venku. Balzámy na rty. Vždycky co si pamatuju, jsem měla rozpraskané rty. Vždycky a pořád. Nic mi nepomáhalo. Ani nevím, kolik různých balzámů jsem vyzkoušela. Hrozně mě to štvalo, protože když jsem nanesla rtěnku, nevypadalo to zrovna dokonale. Teď používám především balzám od Yves Rocher a Nivea Lip Butter. Yves Rocher mám ve verzi Karité. Celkem v pohodě voní, ale upřímně, na ty jejich staré verze balzámů to prostě nemá. I konzistenci měly lepší. Ale je fakt, že pořád lepší tento balzám než ostatní. Opravdu jsem vyzkoušela kde co všechno, ale až v Yves Rocher jsem našla něco, co mi aspoň trochu pomůže.
Kromě Karité balzámu používám ještě Lip Butter od Nivey, která podle mě hydratuje ví. Co mi ovšem vadí je fakt, že to musím na rty nanášet prsty. Proto to mám rozdělené, že doma používám Lip Butter a s sebou ven v kabelce nosím balzám v tyčince.


Tohle je můj nejnovější objev a svatý grál v jednom! Je to malý kalíšek od firmy Lush, který je naplněný scrubem na rty. Naprosto dokonalá věc na mé popraskané rty. Nepoužívám ho každý den, abych neměla rty zase rozedřené, ale myslím, že tak 2x do týdne ho potřebuju. Poslední dobou navíc nosím často matné rtěnky, které mi ze rtů vytáhnou všechnu vodu, takže pak vždycky nastoupí po odlíčení lip scrub. V Lushi můžete nají momentálně 4 druhy, z nichž 1 je vánoční limitka s názvem Santa. Celoročně pak prodávají Popcorn, Mint Julips a Bubblegum. Já očuchala všechny kalíšky, ale nakonec jsem stejně skončila u toho nejrůžovějšího, žvíkačkového :).


A na závěr opět krémy. Tyhle dva používám po sprchování. Trpím na atopický ekzém, takže tohle je pro mě nutnost. Je fakt, že se mi to už daří několik let držet hodně dobře pod kontrolou, ale tak prevence je prevence. Ty mapy po těle mi fakt nechybí. Mou stálicí už několik let je Excipial I Lipolotio, kterou mi doporučila doktorka a je to celkem fajn emulze z lékárny. Mám dojem, že ani není až tak drahá, ale já ji mám na předpis, takže si fakt nejsem jistá.
Kromě tohohle krému z lékárny ráda používám i nějaké voňavé krémy, které ale opravdu často střídám. Momentálně mám doma tohle tělové mléko od Yves Rocher, které mi tak nějak zbylo ještě z léta. Vybrala jsem tenkrát kokos a vybrala bych ho určitě i teď. Vůni kokosu prostě můžu. Pořád. V zimě, v létě... To je fuk. Prostě kokos. Aaaaach...

No a to je vše! Není toho moc a rozhodně to není všechno co v zimě používám, ale jsou to opravdu ty nejnutnější věci, bez kterých si neumím život v zimě představit.

A jaké jsou vaše zimní stálice a top produkty?

Žádné komentáře:

Okomentovat