sobota 26. prosince 2015

Kosmetické nákupy za prosinec: Dekorativka

Ahoj, jak prožíváte vánoční svátky? Já letos stále celkem zvládám udržovat klid a mír a celkem si to užívám. Taky se těším, až zase otevřou obchody a já budu moct vyrazit na povánoční nákupy. O tom ale až jindy. Dneska pro vás mám moje nákupy kosmetiky za měsíc prosinec. Upřímně, ani mi nepřišlo, že bych toho zase nakoupila tolik, ale jak jsem to všechno vyskládala na hromádku (byla to tedy spíše hromada :D), zas tak málo toho nebylo. A to je hlavní důvod, proč jsem se to tenhle měsíc rozhodla rozdělit na dvě části- dekorativka a pečující kosmetika.
Dekorativky je víc, takže hurá na ni, ať to stihneme ještě letos.


Nooo jak to takhle vidím pohromadě, asi bych se měla jít léčit do nějaké skupiny pro anonymní shopaholiky :/.


Dneska začneme od pudrových produktů na tvář. Bronzer/ konturovací pudr jsem měla všeho všudy jeden (jak jsem s tím mohla tak dlouho přežívat) a tak jistě uznáte, že jsem si musela koupit ještě nějaký do zásoby. Sáhla jsem po pudru od Essence s názvem Sun club a protože jsem bledule, jasnou volbou pro mě byla světlejší varianta. Co vás na tomhle pudru hnedka dostane, je jeho úžasná kokosová vůně. Fakt nádhera. Vedle něj můžete vidět kompaktní matující pudr rovněž od Essence, který je transparentní. Takových pudrů taky není nikdy dost, ne? Třetí pudrový produkt na tvář je tahle nádherná tvářenka Multi matt blush od Catrice v odstínu 020 La-Lavender. Neskutečně se mi líbí tahle mauve barva, která je na tváři krásně přirozená a taky mě dostal obal, který takhle na fotce asi moc neoceníte, ale běžte se na něj mrknout do drogerky a uvidíte samy :).


Korektory... To je u mě kapitola sama pro sebe. Co si pamatuju, mám děsné kruhy pod očima, kterých se jen tak nezbavím. Vyzkoušela jsem už hromadu věcí, rad a produktů, ale v podstatě bez úspěchu. Proto kupuju a zkouším různé korektory. Nějaký mi přece musí sednout a pomoct, no ne? Znáte to. Naděje umírá poslední. Tento měsíc jsem v obchodě sáhla po korektorech od Catrice, které jsou docela hodně vyhlášené. A protože jsou poměrně levné vzala jsem rovnou tuhou i tekutou verzi. Tuhý kalíšek Camouflage cream mám v odstínu 010 Ivory a používám ho na zakrytí pupínků a červených míst na pleti. Liquid camouflage jsem byla nucena vzít v odstínu 020 Light Beige, protože 010 zrovna neměli a já přece nebudu čekat. Odstín není nijak tmavý, spíš je oproti 010 více nažloutlý.


A u pleti ještě chvíli zůstaneme. Dále mi košíku přistála podkladová báze pod makeup New baby skin od Maybelline. Nemůžu si pomoct, ale trochu mi připomíná obalem onu známou bázi od Benefitu.
Po delší době jsem se rozhodla, že je na čase pořídit si tuhle novou verzi True matche od L'oreál v odstínu N1. Jednou jsem tenhle makeup už měla a byla jsem s ním neskutečně spokojená, takže když jsem v DM viděla, že ho mají za 269 Kč, hodila jsem ho do košíku.


V nákupech za listopad jste mohli vidět 2 paletky od Essence z řady All about. No a aby jim nebylo smutno, vzala jsem k nim i All about greys, která se může vždycky hodit.



Kromě paletky jsem do košíku hodila i 3 monostíny. 2 jsou od Catrice a původně jsem je vůbec nechtěla. Jenže... Když jsem je viděla a zkusila swatch na ruku, musely odejít se mnou. Vzala jsem si tedy stíny Velvet matt v odstínech 050 Welcome to Geysland! (šedý stín) a 040 Al Burgundi. Mým třetím monostínem v tomto měsíci je stín od firmy Golden rose. Sáhla jsem po stínu Silky touch v odstínu 120, který se tvářil jako krásná tmavě modrá, ale ve výsledku je to spíš něco mezi modrou a fialovou, což bohužel na oku vypadá poněkud jako monokl.. No budu si s tím ještě muset pohrát.

120 od Golden rose, 040 Al Burgundi a 050 Welcome to Greysland! od Catrice.


Teď zase chvíli zůstaneme u očí. Až doposud jsem měla vždycky jen černé linky na oči, ale nějak mě osvítilo a řekla jsem si, že si musím pořídit i nějaké barvičky. Není to ale žádná divočina. Jako první jsem sáhla po hnědé tužce od Golden rose v odstínu 407 a hned po ní jsem potřebovala něco na vánoční líčení. Něco blyštivého a stříbrného. Trn z paty mi vytrhla Essence s jejich tužkou Long lasting eye pencil v odstínu 05 C'est la vie. Stála pár korun a službu opravdu udělá. Pak mě zaujala krásná zelenkavá tužka od Bourjois v odstínu 50 Loving green, která na oku vydrží neskutečně dlouho. No a na konec jsem ještě hledala nějakou světlunkou tužku na spodní vodní linku, která by mi trochu zvětšila oko. To byl asi největší problém. V mém wishlistu z listopadu jste mohli vidět, že jsem chtěla jumbo tužku od Essence, ale tu jsem v obchodech za boha nemohla sehnat. Vzala jsem tedy kajalovou tužku Pump up booster od Miss sporty (kromě laků od téhle firmy nic nemám a ani po ničem netoužím) v odstínu 003 Luminous Beige, cože je hezká perleťová barva. Je to fajn, drží, ale pořád to není ono. Mé pátrání bude muset pokračovat.



Tady už je můj první kosmetický produkt z parfumerie. Byla jsem z něj nadšená a stále jsem. Neměla jsem žádnou konturovací tužku na rty a nikdy jsem ji nepotřebovala. Až do chvíle, než jsem slyšela Lucku z Get the Louk mluvit od téhle konturce od Clarins. Clarins totiž pustily na trh tužky, které jsou v přirozených odstínech a díky tomu dokážou splynout s vašimi rty, což znamená, že se jedná o takové univerzální konturky. Nepotřebujete už teda ke každé rtěnce zvlášť konturku, ale vystačíte si jen s jednou. Teoreticky. Já si pořídila odstín 02, který je malilinko tmavších než můj odstín. Dokonale mi sedla 01, ale já chtěla něco, co mi rty trošku zvýrazní.




Tuším, že už jsem to někde psala, ale pro jistotu to zopakuju. Rtěnek není nikdy dost! Nikdy! Vždycky když jdu do obchodu a zastavím se v drogerce, najdu nějaký odstín rtěnky, který nutně potřebuju. Tento měsíc mi do sbírky přilo Lipcolor butter Matte v odstínu 026 Royal Diva od Astor a rtěnka od Maybelline 342 Mauve mania, které jste mohli vidět v mém předchozím článku o oblíbených (pod)zimních rtěnkách. Další 3 nováčky jsem vám ještě neukazovala. Jsou to rtěnka od Catrice v odstínu 370 In A Rosegarden a 2 kousky od Rimmel v odstínech 105 a 101. Jak říkám. rtěnek není nikdy dost.

026 Royal Diva od Astoru, 342 Mauve Mania od Maybelline, 370 In A Rosegarden od Catrice, 105 od Rimmel a 101 od Rimmel



Víte co? Jsme u posledního produktu!!!! Yes! Jako poslední jsem v prosinci zakoupila novou řasenku. Dloooouho jsem přemýšlela po které sáhnout a nakonec mi to nedalo a vzala jsem si relativně novou Devilashku od Dermacolu, která mě docela odrazovala svou vyšší cenou (na drogerkovou kosmetiku). Když jsem ale viděla, jak na ni některé blogerky pějou slávu, nedalo mi to a zakoupila jsem.


A je to!!! Obdiv vám všem, kteří jste to celé projeli a došli až sem. Uznávám, bylo to poněkud delší. Tak nevím, jestli to rozdělit ještě do dalších dvou článků... Nevím no. Uvidíme příští měsíc.

A jak jste si užili prosinec vy? Co jste si před Vánoci stihli pořídit?

PS: Paletky od Sleek tady rozebírat nebudu, ty si zaslouží samostatný článek ;).

4 komentáře:

  1. wow tak tomu sa hovori nakup! Tesim sa na Sleek recnezie :)

    Pozyvam na povianocnu GA o vecicky ako Guess ci Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  2. To je pořádný nákup :) Ty Sleek paletky vypadají moc hezky!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když to vidím pohromadě, tak se pomalu i stydím :D

      Vymazat