úterý 1. prosince 2015

Novinky od Essence

Dneska už konečně máme prosinec! A do Vánoc zbývá jen 23 dní!!!! Juuuu! Jo, fakt se těším na Vánoce :D. Mám moc ráda tu atmosféru, výzdobu a především jídlo! Hromady cukroví, které všichni doma nenápadně ujídáme od upečení až do večera 23.12. a na Štědrý den už to nikdo nechce :D. Taky to tak u vás máte? No a samozřejmě se těším na bramborový salát a řízek (kapra moc nemusím, ale kousek si vždycky dám). Už se mi sbíhají sliny...
Jenže na tohle všechno si budeme muset ještě chvíli čekat. Co ale přijde dřív, je nová limitka od Essence s názvem "Winter? Wonderful!", o kterou vám teď představím.




Jako první je tu paletka očních stínů, která zahrnuje 5 celkem zimních odstínů, jak můžete vidět na fotce. Mně se moc líbí design obalu, ale s těmi odstíny si nejsem moc jistá...V paletce jsou bílé, šedé růžové a dvoje hnědé stíny. Hnědých mám doma víc než dost a tuhle světle růžovou na oči... No nevím. Omrknu tester a budu moudřejší. Jejich doporučená cena je 110 Kč.


Dalším počinem jsou dva odstíny kajalové tužky na oči, které se mně osobně dost líbí a umím si je představit na spodní vodní lince. Jejich cena je 59,90 Kč, takže se na ně určitě půjdu podívat. Jediné z čeho mám trošku obavy je výdrž, ale uvidíme.


Dále nám Essence nabízí transparentní balzám na rty, který v sobě má malé třpytky. Tento produkt teda nic pro mě, protože já věčně zápasím s rozpraskanými a suchými rty, takže potřebuju vždycky nějaký extra balzám. V drogériích ho najdete za 59,90 Kč.


Co už mě ovšem zaujalo víc, je tahle barva na rty, která má být pečující a má vyživovat rty. Tyhle barvy jsou dostupné ve dvou odstínech a jejich cena je 89,90 Kč. Mně určitě zaujal obal a jsem zvědavá i na pigmentaci, takže další věc, na kterou se určitě půjdu podívat.


Jako téměř tradičně uvádí v této limitce Essence také tvářenku, která obsahuje 3 barvy. Hnědou, tmavě růžovou a světle růžovou. Mně se moc líbí opět design. Ty vločky vypadají opravdu skvěle a vánočně (ne asi :D). Cena tvářenky je 89,90 Kč.


Na co se ale asi těším opravdu nejvíc, tak to jsou nové laky na nehty. Můžete si vybrat ze čtyř různých odstínů, který každý tvoří jiný efekt. Bílý odstín má prý efekt "frosted", modrý má matný efekt, šedý efekt "iced" a růžový efekt "crystallized". Ehm osobně si moc neumím nic moc pod těmi efekty představit (až na matný, to fakt zvládám), ale aspoň bude opět co k prozkoumání. Cena jednoho laku je 54, 90 Kč.


Kromě předešlých 4 laků na nehty Essence přináší i vrchní lak, tak zvaný top coat, který v sobě bude mít nečekaně třpytky, aby nehty vypadaly pořádně zasněženě. Já fakt nesnáším odlakovávání laků na nehty, které v sobě mají třpytky, takže nevím.. Každopádně jeho cena činí opět 59,90 Kč.


Pomalu se blížíme do finishe a jako předposlední tu máme tenhle nááááádherný kréma na ruce, který NUTNĚ potřebuju. Pokud to totiž nevíte, jsem fakt úchyl na všecky možné krémy na ruce, ale nikdy je nevypotřebuje... No ale to už je jiný věc. Ten úžasný obal s vločkami mě naprosto dostal a měl by být k sehnání za krásných 59,90 Kč.


A na závěr tu máme... Gumičky do vlasů :D Jako nevím, ale tyhle gumičky mi přijdou opravdu vtipné. První jsem myslela, že jsou to takové ty chlupaté přívěsky na kabelku, ale ono né. Gumičky to jsou :D No vypadají mile, ale bez nich se já určitě obejdu. Sehnat je můžete za 44,90 Kč.

Takže limitka dle mého názoru tak 50:50. Najdou se v ní produkty, které mě zaujaly, ale také produkty, bez kterých se klidně obejdu (aspoň jednou ušetřím..). 

A jak se limitka líbí vám? Plánujete koupi nějakého produktu?

3 komentáře:

  1. Já jsem zvědavá na tu pečující barvu na rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to já taky. Ale jsem k tomu celkem skeptická :)

      Vymazat
  2. Ten lak na nehty vypadá zajímavě. Škoda, že u nás tuto limitku nemaj. Ale aspoň, jak říkáš, ušetřím :D

    jennytailor

    OdpovědětVymazat