čtvrtek 17. prosince 2015

First impressions: Štětce Petra Lovely Hair

Kdo miluje kosmetiku a rád se líčí, nepochybně mi dá za pravdu, že někdy to bez štětců prostě nejde. Samozřejmě jsem dlouhou dobu žila i bez nich, ale co si budeme povídat, s nimi je to lepší a snazší. Matně si vzpomínám, že jako úplně první jsem vlastnila štětec na pudr, který jsem dostala od mamky. Byl to takový ten zlatý z Oriflame a mám ho do dnes :D. Používat se už moc nedá, ale jako taková nouzovka je pořád ještě ok. První štětce, které jsem si kdy sama koupila, byly štětce od Elfu. Tenkrát jsem si vybrala 2 na oční stíny a jeden na tvářenku. Prostě úplný základ. Musím říct, že s těma jsem si vystačila celkem dlouho, ale upřímně... Kvalita není nijak závratná a ty na oči jsou docela hrubé. Ani nevím jak dlouho jsem se odhodlávala koupit si nějaké lepší štětce, které budou husté a jemné. No a před nedávnem přišel ten čas, kdy jsem se rozhodla splnit si toto moje přání a začala jsem pátrat.


Chtěla jsem něco dobrého, ale protože nejsem žádný profík, tak taky něco, co mě nezrujnuje. Nakonec jsem se rozhodla, že si pořídím štětce od Peti z Petra Lovely Hair. Peťu mám moc ráda a opravdu jí věřím. Když jsem se na jejím kanálu na YouTube na štětce koukala, řekla jsem si, že to je to, co hledám. Navštívila jsem tedy stránky jejího e-shopu a začala přemýšlet, které vyberu. Původně jsem chtěla její sety z Master řady, ale čím dýl jsem na to koukala, tím víc jsem si uvědomovala, že tohle složení není to, co momentálně chci. Na konec jsem se rozhodla pro řadu Basic (černé štětce) a doplnila jsem ji pár kousky z řady Master (bílé).


Sehnat tuhle černou sadu byl celkem mordor abych pravdu řekla. Když jsem si vybírala, nebyla na skladě a měla přijít až v době, kdy už jsem byla bez internetu. Takže jsem zvolila nouzové řešení a poprosila mamku, aby ji objednala za mě. Původně jsem se tomu chtěla vyhnout, abych zase nemusela poslouchat poznámky typu "Bože za co to zas utrácíš..." atd. Ale obětovala jsem se, mamku poprosila (samo vyslechla připomínky) a teď už mám štětce doma. A jsem ráda, že jsem to udělala, protože mám dojem, že teď už je tahle sada opět vyprodaná.
Set zahrnuje celkem 5 štětců. 2 jsou na tvář a 3 na oči. Pojďme se na ni teda podívat trochu zblízka.




Štětec B02 je určený primárně na pudr, ale klidně ho můžete použít třeba i na tvářenku. Má krásné husté syntetické štětiny, které jsou NESKUTEČNĚ  jemné. Dokázala bych se s tím štětce mazlit úplně celý den. A to vám říkám.. To prostě chcete. Jejich délka je zhruba střední a zastřižení moc pěkné. Ať jsem koukala jak jsem koukala, nikde žádný chloupek nijak extra nevyčníval ani netrčel. Jako i u ostatních štětců z Basic řady má B02 černou dřevěnou rukojeť, na které je vyraženo stříbrné logo firmy Petra Lovely Hair. Rukojeť štětce je tlustší, ale ne moc, takže mi akorát padne do ruky. Zatím.




Druhým kouskem ze sady je plochý kabuki štětec B01, po kterém jsem toužila asi úplně nejvíc. Poslední dobou mě neskutečně rozčiluje nanášení makeupu prsty. I když si po aplikaci vždycky ruky utřu, tak mě ty zamatlané prsty jednoduše vadí. Tento štětec má tedy rovnou plochu, která je perfektní pro zapracování makeupu do pokožky. Štětinky jsou opět velice jemné a příjemné na dotek. I jejich hustota je pro mě až překvapivá, protože upřímně za ty prachy.. No nečekala bych něco tak dobrého.



Teď se na chvíli od pleti přesuneme k očím. Další částí sady byly 3 štětce na oči. Upřímně jsem se opět těšila, ale od toho plochého jsem podle obrázku nic moc nečekala. Ani nevím proč. Mám dojem, že se mi ty štětiny zdály moc dlouhé nebo co. Ovšem musím říct, že to vypadá, že budeme opravdu kamarádi. Štětiny jsou sice delší než na jaké jsem zvyklá, ale jsou krásně pevné a zároveň ohebné. Nevím moc jak to popsat. Jakoby trošku pružily. To byla tedy B04. Posledními 2 kousky jsou B03, což je standardní blendící štětec a B05, který by měl být na přesnější nanášení stínů (třeba do vnitřního koutku oka). Na můj vkus je B05 trošku moc kulatá a hustá, takže zatím nevím, jak se mi s ním bude pracoval, ale uvidíme.
To bylo tedy z "béčkové" části vše, a pomalounku polehounku se přesuneme k pár kouskům z Master řady.


Tyto 3 štětce, které mám se všechny dají koupit buď samostatně, ale M64 si můžete objednat i se sadou dalších 4 štětců, Na rozdíl od Basic má tahle Master bílou dřevěnou rukojeť a stříbrné logo není jen vyraženo, ale tuším, že je vypáleno, což znamená, že by se nemělo jen tak ošoupat.




Celkem jsem si teda pořídila 3 kousky a všechny jsou na pleť. Jako první můžete vidět M56, což je celkem novinka. Nejsem si teď úplně jistá jak dlouho se štětec prodává, ale mám dojem, že od konce léta a začátku podzimu (ale fakt si nejsem jistá). M56 je docela univerzální věcička. Můžete ho použít na pudr, rozjasňovač, tvářenku a taky na bronzer. Já ho používám hlavně na tvářenku a taky je perfektní na zapudrování míst pod očima, kam se mi s klasickým širokým pudrovým štětcem špatně dostává. Právě pod oči se hodí skvěle díky jeho kulatému, lehounce špičatému, tvaru. Je opět pěkně hustý, ale jemnost se mi zdá o malililinko menší než u "béček".





Dalším přírůstkem z Master řady je taky celkem nový štětec, a je to M57, která je určena na konturování a práci s konturovacím pudrem. Tenhle štětec jsem tam fakt nemohla nechat, protože já bez konturování téměř z domu neodcházím. Proč? Protože to potřebuju! Mám totiž (slovy mého dědy) ksicht jak lívanec a je nutné, abych mu trošku dodala tvary, no. M57 je na to jak dělaná. Jak můžete vidět na fotce je široká, ale zploštěná, což napomáhá tomu, aby pěkně seděl právě do onoho důlku pod lícní kostí. Štětiny jsou mnohem lepší než jsem čekala. Ani nevím proč, ale čekala jsem, že budou tvrdé (asi protože jsou dost krátké). Omyl. Jsou opět velmi příjemné na tváři a zatím se mi s tímto štětcem pěkně dělá čára i blendí.


Jako poslední tu M64, což je dle Petiných slov menší brácha M54, klasického zkoseného štětce na tvářenku. Tenhle krasavec pro mě byl taky celkem jasnou volbou, protože jsem "hrdou" majitelkou pekelně tmavých kruhů pod očima.Zbavit se mi těch hrůz úplně dokonale asi ještě nikdy nepodařilo, ale třeba jednoho dne najdu něco, co to dokáže. A aby se mi s korektorem pod očima lépe pracovala a abych opět nemusela řešit upatlané ruce a korektor za nehty, sáhla jsem po M64, která díky svému zkosenému a zúženému tvaru přesně do míst pod očima. Jak už můžete vidět na fotce, nebyla jsem schopná počkat než ho vyfotím a musela jsem ho hned zkusit :).



Tenhle článek je opravdu jen o mých prvních dojmech a taky jsem ho psala proto, že jsem se s vámi o ně chtěla podělit a pochlubit se těmito (zatím) parádními štětci. Prozatím jsou to pro mě opravdu super štětce za velice příznivou cenu, ale nehodlám dělat předčasné závěry. Určitě se tak můžete těšit na podrobnější recenzi, která bude ovšem až po delším používání (jak jinak).

Co vy a štětce? Používáte je? Jakou značku máte nejraději? Je pro vás důležitější cena nebo kvalita?

Žádné komentáře:

Okomentovat