pondělí 28. prosince 2015

Kosmetické nákupy: Pečující kosmetika

Zrovna moc času neuteklo a mám tu pro vás další nákupní článek. Asi bych to tu měla přejmenovat spíš na blog u shopaholika, co? No jo, to je hold moje celoživotní diagnóza. Díky bohu toho ale dneska nebude tak moc jako v předchozím nákupním článku. Přeci jen dekorativky nakupuju fakt o dost víc, protože ta se neztratí, že...


No tak vidíte. Tolik toho zase není. Je fakt, že jsem zjistila, že jsem ještě na jeden až dva produkty zapomněla, ale i tak si myslím, že tohle stačí.


Jako první produkt tu mám tyhle čistící ubrousky z Douglasu, které jsem kdysi viděla u Lucky z Get The Louk a řekla jsem si, že je zkusím, protože se poměrně dost líčím a večer spotřebuju hromadu tamponků a litry micelárky, abych to vše dostala dolů. Proto jsem se rozhodla přidal další krok v odličování a to jsou právě tyto ubrousky. Jsou moc příjemné na tvář a hezky nevtíravě voní. Můžete je koupit (jak jinak) v Douglas parfumériích za zhruba 60 Kč.


Před nějakou dobou mi došel můj oblíbený dvoufázák na oči od Yves Rocher, který jsem používala fakt dlouho. Co se mi ale moc nelíbilo bylo to, že strašně málo vydržel. Možná se mi to jen zdálo, ale... No a tak jsem se rozhodla, že i když jsem s produktem spokojená, zkusím teď něco nového. Zakoupila jsem tedy odličovač očí od Dermacolu a zatím teda úplně nevím. Přijde mi, že na Yves Rocher to nemám. Ale uvidíme. Kromě o oči je třeba se postarat i o pleť a tak hned za dvoufázákem do košíku putovala micelárka od L'Oréal, kterou mám teď poprvé. Zatím spokojenost, abych pravdu řekla :).


Ano, já vím, že je mi teprve 24 a že se teda asi všem zdá divné, že jsem si koupila krém, na kterém je napsáno pro 55+, ale fakt nutně jsem potřebovala nějaký oční krém. Nechtěla jsem za něj ovšem dát půl výplaty a taky jsem chtěla něco na zkoušku, takže nízká cena byla jeden z hlavních bodů při výběru. Na konec jsem sáhla po krému na oči od L'Oréal, který mě stál  tuším 159 Kč a slibuje vyhlazení vrásek v očím okolí a redukci tmavých kruhů pod očima. To je přesně to, co chci. Ne, že bych takových věcem bůhví jak věřila, ale za zkoušku to stojí. Navíc má ten krém naprosto rozkošné malilinkaté balení :). Fakt roztomilá záležitost.


A máme tu poslední dva produkty. Jak můžete vidět na obrázku, nemohla jsem v drogerce nechat čistič štětců od Ebelin. Upřímně jsem od toho asi čekala trochu víc vzhledem k tomu, jak je tenhle produkt vychvalovaný, ale tak jako dobré. Neurazí, nenadchne. Ale svou práci v podstatě odvede. Posledním zázrakem, který jsem už nějakou tu dobu sháněla je Ricinový olej od firmy Saloos. Tenhle olejíček jsem si pořídila na řasy, protože pokud jej aplikujete každý večer (zhruba stejně jako linku), tak by řasy měly neskutečně růst a měly by být krásně vyživené. Tak jsem zvědavá, jestli budu mít řasy jak mrkací panenka. Určitě vám dám po nějaké době vědět.

Kupujete si často pečující kosmetiku nebo to moc neřešíte?

4 komentáře:

  1. Pěkné produkty ale ani jeden jsem zatím nezkoušela. Jo na krémy Loreal ted byli v Rosmanu slevy, taky jsem na ten krém koukala ale pak si říkám, není mi padesát ale což..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to ani mě, ale zase jsem si říkala, že lepší než mít už ve 30 pytle pod očima :)

      Vymazat
  2. brala by som sprej na štetce, stále ho hľadám v DM a nikde som ho nenašla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky nemohla dlouho najít. Mrkni ale na stojan, kde jsou štětce. U nás jsem ho našla tam pověšený v krabičce ;)

      Vymazat