čtvrtek 19. listopadu 2015

Návrat do (virtuální) reality

Zdravím vás všechny po pěkně dlouhé době.. Jooo byla to faaakt dlouhá doba. Bohužel (mno možná spíš bohudík) se toho za prázdniny i první dva měsíce semestru dost dělo a měnilo, takže jsem vůbec neměla čas ani myšlenky na to, abych něco psala. Každopádně TEĎ jsem se nějak stabilizovala ve svém vlastním životě (ehm teda alespoň si to zcela nepokrytecky myslím) a vzhledem k tomu, že jsem tak skvělý organizátor (no tak jistě), tak mám momentálně i dost volného času. Přemýšlela jsem dlouho co s tím, protože když nemám co na práci, tak akorát přemýšlím o totálních blbostech a děsně se pak užírám. No a tak jsem si řekla, že ideálním řešením by byl návrat k blogování. A tak mě tu zase máte!


Co se za tu dobu vlastně všechno stalo a změnilo? No přes léto jsem měla nakonec 3 práce a taky si pořádně chtěla užívat léta (což se mi i povedlo a díky bohu bez větších následků :D), no a pak jsem se odebrala na Balkán. Ano, i mě postihl ERASMUS a rozhodla jsem se odpočinout si trochu od domova, tak jsem se vydala do Sofie, hlavního města Bulharska. Jsem tu od konce září a... Jo, těším se domů! Těším se na svou kuchyň a na to, až si budu moct uvařit vlastní jídlo. Proč? Vzhledem k tomu, že tady bydlím na koleji, tak si uvařit nemůžu. Je tu jedna kuchyň na celý obří barák a navíc je v tak nechutném stavu, že bych do ní nepostavila ani odpadkový koš, protože by se mohl zašpinit. To je tady tak nějak všude... A taky tisíce toulavých psů... To je pro mě asi naprosto nejhorší, protože miluju psi a je mi jich hrozně líto. Nejradši bych si je všechny vzala domů, což by ovšem naše 2+1 asi nepřežila :/. Abych si ale jen nestěžovala tak.... Mám tu opravdu dost času a jsou tu děsně levná fitka, která jsou fakt na každém rohu! Pecka! Taaakže jakmile mě přešla bulharská podoba faraonovy pomsty, tak jsme s kamarádkou hned naběhly do jednoho z fitek, vyzkoušely a vzápětí zakoupily měsíční permanentku, která stojí.... počkejte si... krásných 20 lv!!!!! (to je v přepočtu necelých 350 Kč) Na měsíc! A fitko je fakt krásné. A čisté. A po ránu voní jak žvýkačka... No neberte to. 
Jak to tak po sobě čtu, tak jsme se pomalu, ale jistě zase dostali k mému oblíbenému tématu "Můj (ne)zdravý životní styl". Momentálně a vzhledem k podmínkám (NE nevymlouvám se :P) nevážím jídlo a nevařím... A přísahám, že mi moje boží a krásné krabičky od Fitmarku chybí! Takže už nějaký ten pátek vypadá můj jídelníček dost podobně. Na snídani ovesná kaše (ehm instatní.. :() s ovocem, jogurtem a arašídovým máslem nebo jogurt+ müsli (to je varianta pro ráno, kdy se fakt nemůžu vykopat z postele a pak nestíhám). Co se oběda týče, tak to je vždy podle situace a většinou ani nemám sílu řešit, jestli je to mega zdravé či ne. Kupujeme si hotová jídla v místním obchodě, takže výběr omezený a chuť... No prostě je třeba si od toho dát sem tam pauzu, protože upřímně už mi to dost leze krkem. Na večeři si dávám buď rýžové chlebíčky se šunkou, zeleninou a lutenicí (bulharská pomazánka ze zeleniny) nebo nějaký salát, ke kterému opět chroupu rýžové chlebíčky. No a když přijde opravdu velká bída, tak to vždy jistí čínská polívka ze sáčku. Co se týče ostatních jídel, tak asi ani nesvačím velice. Ale po obědě si vždycky musím dát něco sladkého, takže do sebe nacpu kousek čokolády. 


Vím, není to ani trochu ideální jídelníček, ale upřímně jsem dost zvědavá, co to se mnou udělá. Vzhledem k tomu, že chodím v podstatě každý den do posilovny, tak snad nepřiberu :D. Celkem se těším, až se budu moct doma zvážit a přeměřit. Nečekám, že bych tu něco shodila, ale taky doufám, že nepřiberu. Pocitově je to zatím fajn až na to, že mi opravdu chybí vaření a pečení.Ale žaludek si většinou nestěžuje, tělo taky neprotestuje a maká více méně jak má, tak... to asi nebude úplně nejhorší. Teda doufám.


Mno myslím, že to by pro tenhle článek stačilo a brzy se uvidíme. Zatím se mějte krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat