čtvrtek 25. června 2015

Nová cesta začala

Konečně jsem si v tom všem chaosu, plánování a panikaření našla čas na napsání článku. Původně jsem ho chtěla psát už pře dvěma dny, ale co už. Ráda bych tedy dneska ve zkratce poreferovala o tom, jak jde můj nový stravovací plán a spolupráce s Blankou.

I better start drinking green shit and jogging.


Momentálně mám za sebou tedy třetí den s novým jídelním plánem. Jak to zatím zvládám? No zatím to jde, protože nechodím do druhé práce, takže mám dostatek času na cvičení, počítání, vážení i vaření. Je fakt, že mám trošku obavy, co se se stane, až budu zase v plném zápřahu, ale už mám určitou taktiku, jak uspět. Pořídila jsem si totiž naprosto boží tašku na jídlo, se kterou se vám samozřejmě pochlubím jak mi přijde. 
Co se pocitů týče, tak jsem se sebou prozatím spokojená. Nastavený jídelníček jsem neporušila a taky se mi daří ho sestavit tak, abych se vlezla do maker tak, jak mám (včera se mi do nich vlezlo i jedno pivko s přáteli, jupíííí :D). No a to je super. Stále jsem se ještě nepřejedla kombinací, které teď vařím, takže taky fajn! Co se týče cvičení, tak jsem znovu začala POP pilates for begginers od Cassey Ho. sice jsem už měla velkou část tohoto plánu za sebou, ale po skončení chřipky jsem zjistila, že bude lepší, když se vrátím opět na začátek, protože se to na mé kondici i na svalíkách (jooo jen si mysli, že nějaké máš). K tomu jsem ještě přiřadila 30 day flat abs challange a dobrý. I když cvičím denně tak půl hodinky, tak to cítím. Bez toho by to hold nešlo. Znáte to... No pain, no gain.


No a teď k hřešení, chutím a všemu tomu náročnému na změnách. Musím se přiznat, že mi párkrát prolétla hlavou myšlenka, že bych si večer přeci jen ještě něco ďobla, ale díky bohu to bylo vážně jen prolétnutí. Tudíž zatím se držím, i když je fakt, že když jsem včera seděla s přáteli v pizzerce, měla jsem na tu pizzu sem tam i chuť, ale ovládla jsem se, protože hlad to rozhodně nebyl (to jsem poznala tak, že jsem byla z domu tak najedená, že jsem i to pivo crcala 2 hodiny). 
Takže abych to shrnula- zatím jde vše podle plánu a jsem moc zvědavá, jestli se mi podaří do toho dostat na 110% a nevracet se ke starým zlozvykům a přejídání.


A co teď cvičíte a papáte vy? Řešíte to vůbec nebo sníte co vám den přinese?

Žádné komentáře:

Okomentovat