pátek 20. listopadu 2015

Po nemoci do fitka

Aby bylo hned ze začátku jasno, tak jsem od minulé soboty oficiálně nemocinkaná... Pokoušela se o mě chřipka či co já vím jaký hnusný bacil. Prostě klasika. Ráno vstanu, mám pocit, že mám v krku struhadlo, které mi ho drásá a ničí... Z nosu mi kape a hlava bolí. Pecka! Rýmečka je tady... Pro mě to tedy znamenalo, že jsem musela navštívit bulharskou lékárnu a pokusit se vysvětlit, co že mi vlastně je a co chci. Vzhledem k tomu, že tady nemají stejné léky jak u nás, musela jsem popisovat symptomy. Díky bohu lékarnice uměla obstojně anglicky, takže jsme to daly dohromady a já odešla s balíčkem léků a vitamínů, ale za to s pěknou dírou v peněžence. No tak co už...


Přes týden jsem se tedy léčila a včera jsem si myslela, že už je to dobré, tak jsem chtěl samozřejmě zkusit jít cvičit. Já si prostě nemůžu pomoct, ale vždycky když opravdu nemůžu do fitka, tak bych tam nejraději byla pořád. Tak jsem to dneska ráno hecla a šla jsem. Bohužel to asi nebylo úplně nej nápad roku. Jakmile jsem začala cvičit, krk se opět ozval a to není dobře. Rozhodla jsem se teda, že aspoň vynechám cardio a budu jen posilovat. To už bylo alespoň o něco lepší. Každopádně zbytek dne si dávám válení a odpočinek... Zítra bez fitka a doufám, že v neděli... No snad už budu zcela OK a budu na to moct jít se vším všudy.


Každopádně víte co? Dělají se mi mozoly na rukou :D Jo! Jsem drsná a makám a tak mám mozoly na rukou!!! :D :D :D


Jak to máte vy? Jak dlouho marodíte a po jak dlouhé době začínáte zase cvičit?

2 komentáře:

  1. Cvičím ráda, ale teda když jsem nemocná (a stačí mi i rýmička), tak se pomalu ani nezvednu, natož abych cvičila - takže tě obdivuju. Většinou cvičím hned, jak je mi dobře, ale vydrží mi to tak týden a potom se na to vykašlu a zacvičím si jen, když se náhodou zahlídnu v zrcadle jen ve spodním prádle :D
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to obvykle taky převálcuje, ale za dva dny je mi už líp. Prostě mně se vždycky nejvíc chce cvičit vždycky když nemůžu :D

      Vymazat