úterý 23. června 2015

Vylepši si svou ovesnou

Řekla bych, že se ve fitness světě a celkově mezi lidmi co jí (nebo se alespoň snaží jíst) zdravě, nenajde moc lidí, co by nikdy nejedlo ovesnou kaši. Třeba pro mě je to v podstatě naprostý základ. Když nevím co na snídani nebo když se mi nechce nic velkého kuchtit, udělám si ovesnou kaši. Je to jednoduché a navíc to nezabere moc času. V podstatě se dá říct, že ji jím téměř každý den. Ale i taková kaše se dříve nebo později přejí, takže je třeba ji aspoň trošku obměnit. Je fakt, že nejčastěji si dávám naprostou klasiku s banánem a arašídovým máslem, ale čas od času něco přidám a něco vynechám.


Ovesná s tvarohem
Pokud už ráno vím, že nebudu mít pořádný oběd, který by mi zajistil dostatek bílkovin, tak si do kaše přidávám odtučněný tvaroh. Musím říct, že ta chuť není pak vůbec k zahození. Jediné co mi trošku vadí, že se tím kaše trošku ochladí.

Ovesná s jablkem
Když mám čas si se snídaní trochu vyhrát, nakrájím si jablko na malé kostičky, dám je do mléka a nechám rozvařit. Pak už jen přidám vločky a dodělám jako klasickou kaši. Na závěr ochutím troškou skořice a přidám arašídové máslo (bez toho by to přece nešlo :)).

Kopec ovesné
Někdy ráno vstanu a vím, že budu mít čas opravdu jen ráno. To znamená, že si udělám veeeeelikou snídani. Když se mi ale nechce moc vychystávat, tak to klasicky jistí kaše. Aby toho ale bylo víc a bylo to lepší, mám malý zlepšovák (ehm ne jen já :D). Vezmu si nějakou tu mrkev a jablko, oloupu, nastrouhám a dám vařit do mléka na kaši. Pak už jen stačí dodělat jako obvykle. Když jsem si Tuhle variantu dělala poprvé, málem se mi nevlezla do misky a i já měla co dělat abych to všechno snědla.

Ovesná s kokosem
Nevím jak vy, ale já miluju kokos... Miluju jeho chuť i vůni. Vždycky když ho přidám do jogurtu nebo do kaše, tak mi přijde, že je to i o dost sladší. Takže pro vás, co máte rádi kokos, určitě vyzkoušejte pořádnou dávku strouhaného kokosu přidat do kaše místo klasických ořechů či máslíčka.

To bylo pár mých oblíbených kombinací. Poslední dobou taky podléhám flavdrops (dneska mi došla příchuť bílá čokoláda jupíííííííííí!!!!) a čas od času přidávám i kakao :).

S máte rádi ovesnou kaši vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat