pátek 22. ledna 2016

Moje večerní péče o pleť

Zima je v plném proudu! Tedy nevím jak u vás, ale tady v Sofii rozhodně. Máme tu po kolena sněhu a minulý víkend jsem měla i problém dojít do obchodu, protože něco jako odhrnuté chodníky tady opravdu neznají. Co si lidé vyšlapou, to mají. Díky bohu se to po několika dnech uklidnilo a teď už se dá i jít ven.

No, toliko zprávy ze Sofie, ale dnes tu pro vás mám konečně nový článek, který se bude týkat mé večerní péče o pleť. Není to ovšem dlouho, co jsem něco takového vůbec neřešila. Prostě jsem měla jednu nějakou odličovací vodu a to bylo všechno. Za poslední domu, jsem ale svůj pečující sortiment trochu rozšířila a vypěstovala si takový svůj večerní rituál.


Jako první tu máme tedy fázi odlíčení. Všechny tyto 3 produkty používám, pokud jsem přes den měla na tváři nějaký make up. Jako první odličuji oči a to nějakým dvoufázovým odličovačem, který je na ně určený. Momentálně dodělávám tenhle od Dermacolu, ale upřímně, na ten z Yves Rocher teda nemám. Když mám obě oči dokonale čisté, vezmu si douglasí ubrousky a s těmi čistím celou pleť i oči. Po tomhle kroku přichází na řadu micelárka, kterou taky dost střídám. Jednu dobu jsem používala tu klasickou od Bidermy, ale upřímně moc nechápu, co na ní všichni vidí... Není vůbec zlá, ale nevím. Mě to tenkrát až tak neučarovalo. Momentálně mám tedy micelárku od L'Oréal, která je docela v pohodě. Na závěr tedy s ní pleť ještě dočistím, dokud tamponek není v podstatě čistý.


Dalším krokem je pořádně se namazat. Ehm ne v hospodě, to dá rozum, ale za pomocí krémů. Teď mám doma tenhle docela obyčejný noční krém od Nivey, který je naprosto v pořádku a k němu ten malinký na oči od L'Oréalu,  který upřímně asi nic moc extra nedělá. Ale tak zase ho nepoužívám moc dlouho, tak uvidíme časem. Každopádně tyhle dva krémy na sebe vždy plácnu po odlíčení, aby se pleť v noci měla dobře a mohla odpočívat a regenerovat se vší parádou.


Posledním krokem před zalehnutím do postele je olejíčkování. Asi před měsícem jsem si koupila ricinový olej, protože to má být prý učiněný zázrak, po kterém vám úžasně porostou řasy. Patlám ho tedy dle instrukcí na řasy každý večer vždy před tím, než si jdu lehnout. A už i po tom měsíci musím říct, že to vůbec není špatné. Už teď mám o něco lepší a delší řasy, takže pokračují i nadále.
Úplně posledním krokem je olejíček na rty od Clarins, který rty v noci hezky regeneruje. Nevím jak vy, ale já pokud si na noc rty nenamažu, tak je mám ráno pěkně hnusné a rozpraskané...

A po tomhle všem jsem už nachystaná uložit se do postele. Tohle byla tedy má obvyklá rutina. Někdy se ovšem stává, že jdu večer někam na akci a vracím se domů dosti pozdě a zničená, a to pak sahám jen po douglasích ubrouscích, které nejsou dokonalé, ale když je jednou za čas krize, tak se to dá zvládnout i jen s nimi.

A co vy a vaše večerní péče o pleť? Řešíte to?

Žádné komentáře:

Okomentovat